×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کلنگ طرح توسعه شبکه آبرسانی به مجتمع کوی بهار کهریزک به زمین زده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پروژه کوی بهار، با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت حرم حضرت عبدالعظیم ( ع)، بشارت معاون عمرانی و بابایی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ری، حجت الاسلام باقری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بخش کهریزک، بخشدار، رئیس شورای اسلامی بخش و شهردار کهریزک، فرمانده سپاه حضرت روح الله و رئیس آموزش و پرورش بخش کلنگ طرح توسعه شبکه آبرسانی به مجتمع کوی بهار کهریزک به زمین زده شد.

امین بابایی معاون فرماندار شهرستان ری و مدیرعامل پروژه کوی بهار کهریزک گفت: چالش جدی آب آشامیدنی از بحران های استان تهران است که باید در مدیریت مصرف و طرح های آمایش سرزمینی آن را به درستی مدیریت کرد. این پروژه که امروز کلنگ زده شد ذخیره سازی درستی در حوزه آبرسانی با ساخت و ایجاد مخازن تخصصی خواهد داشت و در آینده با ایجاد تصفیه خانه موضوع بازچرخوانی آب را هم در دستور کار قرارخواهیم داد.

مسلم سلطانیان مدیر امور آبفای بخش کهریزک گفت: به‌ منظور تامین آب شرب سالم و پایدار و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکان این طرح آغاز شده است.

وی از تلاش های شهردار کهریزک و امین بابایی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ری (مدیرعامل پروژه کوی بهار) در واگذاری زمین بطول ۶۰۰۰ متر مربع جهت ساخت مخزن ده هزار متری و مشارکت در ساخت آن تقدیر کرد.

سلطانیان افزود: لوله گذاری این پروژه بطول ۶۰۰۰ متر در اقطار ۳۵۰، ۲۵۰، ۲۰۰،۱۰۰ میلیمتری از جنس چدن داکتیل برای خطوط شبکه انتقال و پلی اتیلن برای شبکه توزیع می باشد .اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و از منابع جاری شرکت آب و فاضلاب منطقه شش تهران تامین می گردد.

همچنین حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم(ع) هم با قدردانی از آبفای منطقه شش، رعایت الگوی مصرف را تدبیری برای گذر از بحران آبی دانست. در پایان مراسم کلنگ آب رسانی به این مجتمع توسط امام جمعه بخش کهریزک و دیگر مسولین به زمین خورد.

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد